Sunday 8 August 2010

Sir Sell-a-lot

The other day I bought some shoes. True story.

As I was trying them on, a shop assistant edged their way over to me, like some kind of professionally uniformed crab. Normally I don't like shop assistants coming up to me and distracting me from a good browsing, but I like it even less when they hover around, waiting for the moment I look remotely confused.

I have found this much worse since I've moved to London, with all these empty brand heavy stores. Assistants are part of the brand, so they leap at you, and there's no place to hide!

So, the ultimate brand store should look a little like this:


Yes, the Robot Wars arena.

Notice the Corner Patrol Zones (CPZs). If you enter one, the House Robots are allowed to attack.

Truly this is the ultimate shoe buying layout. Staff don't need to stare at customers to check if they look confused, and shoppers can browse freely!

Thank you Sgt. Bash, for showing us the light.

1 comment:

Anonymous said...

Family G je to, čo je reklama a marketing sú dve rôzne otázky, ktoré majú odpovede, ktoré sa neprekrývajú. Marketing je anglické slovo, ale teraz plne integrovaná do našej spoločnej reči, ak budeme používať Google preklad je potom preložený do marketing je marketing a potom na trh na trh: Ja hovorím rozhodne znie lepšie marketing, ako na trh, tak marketing je všetko, čo sa týka uvádzanie na trh výrobku alebo služby, reklamné namiesto toho ide o niečo publikovať a je jedným z mnohých aspektov marketingu. K dispozícii je teda, ako sme videli, podstatný rozdiel medzi marketingom a reklamou.

Marketing vykonáva Family G je štúdia o trhu, kde idete do práce, súperovi a ceny výrobku a jeho propagáciu. Každý výrobok a služba má svoj vlastný tvorbu, ktorá začína so základnou myšlienkou, Family G ktorá zahŕňa jeho dokončenie, takže to môže veľmi dobre byť schopný splniť svoje ciele, štúdium konkurencia tak, že hodnota za peniaze nie nevýhodné, a potom reklamu a distribúciu. Reklama a distribúcie sú dva rôzne aspekty marketingu navzájom: prvá sa zaoberá poznať objekt v pochybnosť, zatiaľ čo druhá sa týka skutočného predaja môže dôjsť niekoľkými spôsobmi.

Ak je FamilyG správne pochopenie potrieb existujúceho výrobku na trhu je veľmi dôležitý prvý krok v marketingového plánu, predaj je posledný krok a je najdôležitejší moment, pretože to je miesto, kde vidíme výsledky, či už pozitívny alebo negatívny byť. Predaj môže prebiehať nepriamo prostredníctvom distribučnej siete dealerov, alebo priamo, Family G ak je zákazník určené priamo na spoločnosť v dôsledku reklamy, alebo FamilyG takzvaný slovo z úst, je často odmenená a podporované na provízie.

Existuje mnoho marketingových systémov z Family G, ktorý videl ich vývoj v priebehu minulého storočia s príchodom multi-level marketing FamilyG alebo sieťového marketingu a internetu na kombináciu týchto dvoch posledných dohromady: predaj on-line dnes má značné význam a my sme videli šíreniu rôznych affiliate programov, ktoré niekedy nie sú len dostať zaplatené za uskutočnený predaj, ale aj tým, dosiahnuť ľudia, ktorí sú v súvislosti s vzťah siete

Stačí sa pozrieť na online predaj a Family G affiliate program, ako tento jav je bežný a aktuálna, a tak príde na internetový marketing, FamilyG ktorý sa netýka len on-line reklamy, ale aj lojalitu zákazníka prostredníctvom nástrojov, ako sú spravodajcu, vytvorenie prevádzku na ich stránky a všetky tieto systémy zamerané na zvýšenie on-line predaj prostredníctvom vyššej miery konverzie sa stanovia ako pomer medzi predajom a návštevy. Ak sa chcete dozvedieť viac, navštívte Family G.